2012/07/08

Piosenki, które w moim sercu teraz grają... cz.1

Witajcie! 
Wpadłam sobie na taki jeden pomysł. Że raz na tydzień, może dwa, będę pisać notkę o piosenkach, które akurat słucham najczęściej albo podbiły moje serce i siedzą w nim bardzo długo. Będzie to taki Top maksymalnie dziesięciu piosenek. Raz może być ich mniej, bądź więcej. Zależeć to będzie od tego co akurat mi wpadnie w ucho. Może ktoś znajdzie jakąś piosenkę, która i wasze serce podbije. Oczywiście dla sprostowania, nie będzie to tylko spis piosenek bollywoodzkich. Na pewno pojawi się coś zachodniego, czy też z produkcji południowych Indii. Tak więc, zaczynajmy...

Miejsce 1.
Pareshaan z filmu Ishaqzaade (2012). Śpiewa Shalmali Kholgade.


Takie piosenki to ja KOCHAM! Już od pierwszej sekundy mnie miała! Do tego jeszcze jakie piękne tłumaczenie i teledysk. Taka romantyczna... Refren za każdym razem sprawia, że kiwam głową w górę i dół. Po prostu dla mnie idealna. Uwielbiam takie rockowe(?) brzmienie w filmach hindi. Co tu dużo pisać, po prostu jest świetna! ;)

Miejsce 2.
Ishaqzaade też z filmu Ishaqzaade (2012). Śpiewają Javed Ali oraz Shreya Ghoshal.


Cóż tu dużo pisać... Zazwyczaj lubię tytułowe piosenki. I tak jest właśnie w przypadku i tej piosenki. Mnie się ona podoba i lubię jej słuchać. Pasuje idealnie do filmu. 

Miejsce 3.
Thats All I Really Wanna Do z filmu Teri Meri Kahani (2012). Śpiewają Shaan oraz ponownie Shreya Ghoshal.

Pokochałam ją od pierwszego usłyszenia. Fajna nuta, dobry wokal oraz rwąca do tańca. Szczerze nie mogę się doczekać by obejrzeć Teri Meri Kahaani. Na pewno będzie to dobry film! Jestem tego pewna. 

Miejsce 4.
Sadda Haq z filmu Rockstar (2011). Śpiewa Mohit Chauhan.


Oj ta piosenka chodzi za mną już baaardzo długo. Jeszcze przed premierą słuchałam ją bardzo namiętnie. Wpadła mi w ucho i na razie nie opuszcza go. Bardzo dobrze, bo jest to świetna, rockowa piosenka z mocnym wykonaniem. No wiecie o co mi chodzi... Refren robi wrażenie... Po objerzeniu filmu moja miłość do niej jeszcze bardziej wzrosła. Ci, którzy lubią mocne brzmienie, powinna się spodobać. ;-)

Miejsce 5.
Jhallah Wallah ponownie z filmu Ishaqzaade (2012). Śpiewa cudnie Shreya Ghoshal. 


To się nazywa piękna i taneczna piosenka! Ze świetnym wokalem oraz tanecznym wykonaniem Gauhar Khan oraz Parineeti Chopry. Podbiła me serducho już w pierwszej sekundzie. :D

Miejsce 6.
Satyamev Jayate z programu "Satyamev Jayate", który prowadzi Aamir Khan. Śpiewają Keerthi Sagathia and Ram Sampath.


Prawda zawsze zwycięża! - to właśnie tytuł tejże piosenki. Nie wiem co oznacza reszta, ale mogę to sobie wyobrazić. Bynajmniej, piosenka jest po prostu piękna. Do tego cudne wykonanie obydwóch panów. Aamir w teledysku jest cudny. Będę musiała sobie obejrzeć jakiś odcinek tego programu. 
Nie wiem jak wy, ale ja w tej piosence od razu się zakochałam... I to nie tylko ze względu na Aamira. :P

Miejsce 7.
Subha Hone Na De z filmu Desi Boyz (2011). Śpiewają Mika Singh i Shefali Alvaris.


Przyznam szczerze, że z początku w ogóle mi się ona nie spodobała. Przesłuchałam raz, stwierdziłam, że to chyba jakiś żart i już więcej do niej nie wracałam. Jednakże po jakimś czasie, przeglądając i słuchając muzyki na yt, natrafiłam właśnie na nią i postanowiłam dać jej jeszcze jedną szanse. I ku memu zdziwieniu bardzo ją polubiłam. Już nie przeszkadzała mi ta nowoczesność, czy też dziwny głos singera. Polubiłam teledysk i tak byłam ciekawa filmu, że aż go obejrzałam. Okazało się, że film nie taki zły jak go piszą i teraz z przyjemnością wracam do tejże piosenki. 


Miejsce 8.
I'll Do The Talking z filmu Agent Vinod (2012). Śpiewają: Neeraj Shridhar, Aditi Singh Sharma, Shefali Alvaris, Barbie Amod.


Typowo dyskotekowa piosenka, jednakże jakoś ją polubiłam. Na początku, podczas oglądania filmu nie zapadła mi w pamięć, ale po ponownym zapoznaniu się z soundtrackiem, bardzo ją polubiłam. Niby to składanka wielu piosenek, ale ja większości nie znam, więc dla mnie to bez znaczenia. Mnie się podoba. 

Miejsce 9. 
Złap za... - GrubSon & BRK jako Gruby Brzuch


Lubię czasami posłuchać GrubSona. Ma dobre teksty i piosenki też nie takie złe. A Złap za... dołączyła do listy ulubionych piosenek tego wykonawcy. Rapu itp. nie zbyt lubię, ale Tomasza zawsze z chęcią posłucham. Ta pozycja od razu mnie miała, za sprawą świetnego teledysku. Do tego GrubSon w garniaku... :)

Miejsce 10.
King of Disco - Akcent


Możecie się ze mnie śmiać czy coś, ale ja naprawdę lubię ten zespół i kiedyś namiętnie go słuchałam. Ostatnio z przyjaciółką zrobiłyśmy sobie chwilę wspomnień i tak jakoś trafiłyśmy i na tą piosenkę. Wróciły wspomnienia i to wszystko. Jak ten czas szybko leci... Niby tekst banalny, muzyka może nie mistrzostwo świata, ale wykonawcy przesłodcy. Po prostu to kocham. 

____________________________________________________


No to pierwsza lista za mną. Nie bierzcie jej zbyt poważnie, co do miejsc. Te piosenki tak naprawdę wszystkie uwielbiam, ale musiałam je jakoś ustawić. Nie oznacza to np., że Saddha Haq lubię mniej od jakiejś innej piosenki. A wy co ostatnio słuchacie? A może coś, co i mnie teraz ciągle w głowie gra? Jestem ciekawa waszych faworytów. ;)


Ishaqzaade (2012) - Arjun Kapoor i Parineeti Chopra. Oboje świetni!

9 komentarzy:

  1. Gdybym miała zrobić swoje zestawienie znalazłaby się w nim wiekszośc przez ciebie proponowanych piosenek :) Jednak w mym serduchu rządzi od pierwszego usłyszenia: I'll Do The Talking oraz Satyamev Jayate. Pierwsza jest taneczna, a druga podbiła me serce teledyskiem. W ogóle program Aamira bazuje na wspaniałej idei. I nie martw się jeśli chodzi o King of Disco to swego czasu (czyt. kilka lat temu) był to mój number one. Teraz jak go gdzieś słyszę to tak miło mi się robi na duszy :d Czego ja słucham .... wiesz, że jakoś nie mam za bardzo czasu na słuchanie muzyki nawet. Szok! albo czytam albo oglądam filmy albo leżakuję nad wodą :) Mogę ci jednak napisać, że od jakiegoś czasu namiętnie słucham muzyki hiszpańskiej. Jezeli też lubisz posłuchać takich kawałków to polecam piosenkę Jesse & Joy pod tytułem Corre. Niesamowita magia i ciepło płyną z tej nuty. Ah i jeszcze jedno - nie cierpię Grubsona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcenta to swego czasu bardzo lubiałam. Jeden z moich ulubionych zespołów. Ale kiedyś to były piosenki... Nie to co teraz. :) I cieszę się, że jesteś już drugą osobą, która też lubiła kiedyś Akcenta. ;-)
      A GrubSona wiele ludzi nie lubi, więc spoko. Każdemu podoba się co innego. Też go z początku nie lubiłam, ale jak dałam mu szansę to jakoś podbił me serce. :) Z resztą raperów polskich jest trudniej i chyba nigdy się nie przełamię. :) Wolę moje klimaty. xD

      Usuń
    2. Aaa! I przesłuchałam tą piosenkę, którą mi poleciłaś! Matko... Jest genialna... A teledysk. O mało się nie rozryczałam na koniec... Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem... Dzięki za polecenie... Zaraz zagłębię się bardziej w ich twórczość. Ale naprawdę.. Chyba jeszcze nigdy nie przeżyłam tak teledysku... Smutne zakończenie, ale co się dziwić. Facet lekko przesadził...

      Usuń
    3. Ah:) Nie ma za co. Zapytałaś to napisałam. Wiesz pierwszy raz usłyszałam ją przypadkiem w telewizji - leciała jakis meksykański serial. Od tego czasu szaleję za nią, a ten duet stał się moim ulubionym. I zaczęłam też oglądać ten serial. Całkiem inaczej jest usłyszeć piosenkę w tle wydarzeń, a inaczej z odtwarzacza :P

      Usuń
    4. A w jakim? I gdzie on leci? Może znam. :)
      Ale teledysk naprawdę rozbrajający... :D

      Usuń
    5. Serial nazywa się "Zakazane uczucie" i leci na TV 4 o 17.00 i 18.00. Tak jak rzadko oglądam telenowelele tak w tą się wkręciłam ;) może obejrzy jeden i daj znać co myślisz:)

      Usuń
  2. Kilka piosenek, które ja też lubię powtarza się, więc nie jest źle. :D Wypunktuję od początku:
    Sadda Haq - ostatnio straciłam zainteresowanie tą piosenką, chyba nawet z lekka mnie znudziła. Ale ostatnio obracałam się w innych rytmach, może dlatego
    Subha Hone Na De - mam identycznie. Jak pierwszy raz to usłyszałam, to załamałam się, co to za denna euro-dance'owa muzyczka. :P No ale podczas przesłuchiwania soundtracku Desi Boyz jakoś samo wpadło w ucho i bardzo lubię tę piosenkę. Myślę, że spokojnie mogliby ją na Esce puszczać ;D Poza tym jak można oprzeć się tej frazie "Tu mera hero o-o-o-oooo" :D
    I'll Do THe Talking - tę akurat od razu polubiłam. I na płycie fajnie brzmi, bo w filmie to niestety nie za dużo jej jest.
    King of disco - kochana, nie ma się czego wstydzić! Jeśli piosenka wiąże się z wspomnieniami, to nawet jakby była najbardziej obciachowa to nie przeszkadza. Ile jaj mam w domu kompromitujących mnie płyt, które kiedyś namiętnie słuchałam. :D Ale co tam, chyba lubił kiedyś takie taneczne nuty. Ja zresztą nadal takie lubię! Ale powiem Ci, że Akcentu kojarzę bardziej piosenkę "Kylie give me just a chance, let's go out and dance" Czy jakoś tak to leciało, he he. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym zdaniu pomyliłam się. Powinno być: "chyba każdy lubił kiedyś takie taneczne nuty" :)

      Usuń
    2. To się cieszę, że sama nie jestem co do tanecznyc rytmów. A 'Kylie' też lubię, Akcenta.
      Taa 'Tu mera hero' jest boskie. Uwielbiam sobie zawsze śpiewać tę piosenkę. Tylko zawsze brat na mnie krzyczy żebym się przymknęła, bo fałszuję... :P
      A co do kompromitujących piosenek, to ja też mam trochę tego na płytach. A jak słyszę jeszcze w radiu piosenki, które kiedyś się tak namiętnie słuchało, to po prostu tak ciepło mi się wtedy na sercu robi i wracają wspomnienia z tamtych lat... :) Aż się łezka w oku kręci. ;-)

      Usuń