2013/04/02

Nominacja do Liebster Award


No, więc... Zostałam nominowana do blogowej zabawy, o której kiedyś chyba czytałam, ale... Dotąd nie miała okazji brać w niej udziału. Teraz, dzięki nominacji BlueRose, nadarzyła mi się okazja. ;) Bardzo Ci za to dziękuję! To bardzo miłe. 

A teraz trochę o zasadach:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.   

I moje odpowiedzi na pytania BlueRose:  
1. Preferujesz kino europejskie czy azjatyckie?   
 To pytanie bardzo łatwe - oczywiście, że azjatyckie, jednakże sprecyzuję. Preferuję kino indyjskie, ale europejskiego i amerykańskiego też nie omijam szerokim łukiem. ;)     

2. Kiedy byłaś/byłeś dzieckiem to ...?  
...to byłam dziwna i ciągle wcinałam słodycze. :D  

3. Krzyżówki, wykreślanki, a może sudoku?  
Z tych trzech najczęściej bawię się w krzyżówki, chociaż to tylko, kiedy już naprawdę nie mam nic do roboty. Czyli ostatnio coraz rzadziej. ;)  

4. Kim byłaś/byłeś w poprzednim wcieleniu?  
Na pewno Hinduską! Albo muzułmańską księżniczką!  

5. Najnowsza literatura polska jest ...?  
...dla mnie niewiadomą, gdyż takowej na razie nie czytuję.  

6. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?  
Z filmów indyjskich. Dzięki niej od razu poprawia mi się humor i życie staję się nieco piękniejsze!  

7. Kiedy cierpienie ma sens?  
Według mnie nigdy, bo cierpienie kojarzy mi się z czymś bolesnym, z czymś, czego nie cierpię.   
 
8. Czy wiesz co to jest instagram? (szczerze)  
Kurczę, to mnie wcięło, bo słowo z czymś mi się kojarzy, jednakże,  jeśli mam być szczera, a jestem, to niestety nie mam pojęcia, co to jest ten instagram. ;) (Może mi wyjawisz?)   

9. Wyobraź sobie, że masz możliwość zajrzeć do scenariusza swojego życia? Co zrobisz?  
O, ja... Chciałabym! A może nie? Jednakże gdybym jeśli już by mi to było dane, to myślę, że spojrzałabym w swoją przyszłość i jeśli byłabym nie za bardzo fajna, to wzięłabym się w garść i postarała się to zmienić.  
 
10. Jeśli kolacja z gwiazdą kina to z ...?  
O, nie, nie, nie! Ja mam tyle ulubionych gwiazd, że po prostu nie wiem, kogo miałabym wybrać...  Kiedyś, od razu krzyknęłabym, że oczywiście "Szaruk!". Teraz nieco dorosłam i już nie jestem taka szalona(choć może nadal jestem?). Musiałabym się głęboko zastanowić, bo i z Colinem Firthem chciałabym zjeść kolację, i z Robertem Downeyem Jr, i Szarukiem, i z Abhishekiem, i Clivem Owenem, i... mogłabym tak dalej i dalej. Jednakże ostatecznie, wybrałabym... TOMA HANKSA i PREITY ZINTĘ! :D    

11. Z czym kojarzy się tobie słowo: PAKAMERA? 
Kurczę, z niczym, bo w ogóle nie wiem, co to słowo oznacza... Tak, wiem. Jestem uboga w znanie słownictwa, nie musisz mi mówić, BlueRose.  Ale gdybym miała tak od razu z czymś skojarzyć, to myślę, z kojarzy mi się to z jakąś kamerą... :P     

A moje 11 pytań do blogów, które nominuję to:     
1. Jaki kraj chcesz zwiedzić najbardziej ze wszystkich na świecie?  
2. W przyszłości chciałabyś/chciałbyś być bogaty/bogata, ale nieznana czy sławna/sławny, ale biedna/biedny? :D  
3. Czy lubisz oglądać filmy 'festiwalowe'?  
4. Gdyby ktoś dał Ci wehikuł czasu, gdzie byś się cofnął? Do jakiego wieku albo roku?  
5. Lubisz czytać? Jeśli tak, to co? A jeśli nie, to czemu? Tylko sensowne odpowiedzi, bez żadnych "bo, nie". ;)  
6. Czy wiesz kto powiedział "Być albo nie być"? Tylko szczerze, bez sprawdzania w Googlach!  
7. Co myślisz o tym 'facebookowym świecie'? Jesteś za tym, że Facebook jest prawie wszędzie?  
8. Lubisz jeść słodycze?  
9. Czy wiesz jakie państwo ma stolicę Tegucigalpa? (Tutaj też bez Googla, proszę ;D)  
10. Gdybyś dostał teraz szansę stworzyć własny kraj, to jaki on by był?  
11. Boisz się końca świata, co przez to idzie, czy wierzysz we wszystkie przepowiednie końca świata, typu '2012 - koniec świata'?      

No, to by były wszystkie.


To by było na tyle. Więcej osób nie znam. ;)

Już jestem ciekawa Waszych odpowiedzi!

3 komentarze:

  1. jako, że mnie nominowałaś, to odpowiedziałam na twoje pytania, niektóre z nich bardzo mnie zaskoczyły ;) dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedzi :) Może tak się odniosę do pytań. Pierwsze to taki standard i nie byłabym sobą, gdybym go nie zadała :P Literaturę polską rzadko czytam, ale to po co sięgam na ogół okazuje się całkiem dobre, zatem gorącą ci polecam zwłaszcza nasze rodzime kryminały :) Instargam? Aplikacja na iPhone'a, a od jakiegoś czasu i na Andorida (mam, ale nie używam)do obróbki i udostępniania zdjęć. Ostatnio zauważyłam, że Priyanka i Big B często z niego korzystają ;) Z kolacją mamy tak samo >> ja pewnie wybrałabym Colina Firth'a.

    A na twoje pytania z przyjemnością odpowiem :)

    PS1. Jak już Red wspomniała jestem liberalna i nie będę zwracać tobie uwagi. Poza tym jesteś świadoma błędów i w ogóle, i starasz się z tym walczyć. Więc jest dobrze :D
    PS.2 Sama nie wiem co to znaczy Pakamera! Było w słowniku, ale nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, bardzo dziękuję za miłe słowa na moim blogu :) Cieszę się, że dałaś o sobie znać, dobrze jest wiedzieć, że robi się coś co komuś przypada do gustu :) Z chęcią zaraz zabiorę się za lekturę Twojej strony. Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku (odnośnik na blogu) gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych wpisach na blogu oraz niepublikowane na blogu zdjęcia :)

    Pozdrawiam Cię gorąco z pochmurnego Zurychu! :)

    OdpowiedzUsuń