2013/08/09

Happy, happy... very happy!

Witajcie, moi Drodzy!
Ci, którzy czytają mojego bloga, to na pewno się ucieszą, gdyż...

MAM WRESZCIE KOMPUTER!!!

Kochani, naprawdę nie wiecie (a może wiecie), jak ja się cieszę! Po prostu nie da się tego opisać... Jednakże w środku cała skaczę z radości!
A to wszystko oznacza, że wracam już na porządnie do blogowania i tworzenia wszelakiej grafiki. Oczywiście na blogu będę umieszczać zestawy (sygnatury+avatary), ale zajmę się też inną grafiką, żeby poćwiczyć sobie do szkoły, która dla mnie zacznie się dopiero za 2 miesiące! :) A to dlatego, że we wrześniu mam miesięczne praktyki w mojej ukochanej firmie, do której już bardzo tęsknie. Szczególnie do dwóch grafików, którzy się mną "opiekują". Już się nie mogę doczekać! ;)
Oznacza to też, że wezmę się porządnie za zmianę wyglądu bloga, bo naprawdę strasznie się już nim znudziłam. ;) Ale wszystko w swoim czasie, na razie muszę jeszcze "poogarniać" swój nowy sprzęcik.
 
Dzisiejsza notka jest taka krótka, gdyż po prostu musiałam się z Wami podzielić tą radosną informacją, żebyście już nie musieli się martwić, co tam u Preetishyi słychać. U mnie jest naprawdę świetnie!!! ;)

Tak na zachętę, mam dla Was jeden zestawik z Anushką Sharmą. Mnie osobiście się on bardzo podoba i zastanawiam się, czy nie ustawić go sobie na forum indyjskim.
Tak więc, do zobaczenia moi kochani niebawem! Przybędę z porcją grafiki! ;)


EDIT: Nowy wygląd bloga już jest. ;)

6 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo że wróciłaś na dobre do blogowania ;) Zestaw z Anushką jest po prostu prześliczny. A jeśli można spytać - o jakim forum indyjskim mówisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zestaw się Wam podoba. ;)
      A mówię o forum baadshah.org. ;)

      Usuń
  2. cieszę się, że już do nas wróciłaś ;) mam nadzieję, że sprzęt będzie się dobrze sprawował. zestaw z Anushką bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pojechałaś z nagłówkiem, jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Teraz, jak jestem w swoim żywiole, to mogę wreszcie poszaleć. :)

      Usuń
  4. Nagłówek przepiękny >3
    Co do twojego pytania odnośnie "gdzie robię sygnatury" : Robię w programach takich jak GIMP , Photoshop cs5 extended , PhotoFiltre i Photoscape.
    Najczęściej w PhotoShopie ;)

    OdpowiedzUsuń